به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    در این مقاله قصد داریم با نگاهی بر کیفیت و تکنولوژی های به کار رفته در برند LG به قیمت یخچال فریزر ال جی و قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی کره در نمایندگی ال جی گلدیران بپردازیم.

     

    به نقل از سایت تجارت فردا اگر قصد خرید یخچال فریزر و یا یخچال ساید بای ساید خارجی را برای آشپرخانه خود را دارید و در این میان به دنبال بهترین مارک یخچال فریزر خارجی هستید با توجه به طراحی، کیفیت، طول عمر و به کارگیری های تکنولوژی های روز دنیا به ترتیب برند ال جی «LG» سامسونگ «Samsung» بوش «Bosch» می توانند بهترین گزینه ها برای شما محسوب شوند، لازم به ذکر است که ما قصد نداریم بگوییم این سه برند بهترین برندهای یخچال فریزر در دنیا محسوب می شوند چراکه بهترین برندهای دنیا در زمینه سرمایش برندهای آمریکایی محسوب می شوند اما به دلیل ممنوعیت واردات لوازم خانگی آمریکایی به کشور و قیمت بسیار بالای این برندها افراد زیادی تمایل به خرید آنها ندارند به همین جهت اگر برندهای آمریکایی را کنار بگذاریم به طور قطع می توانیم بگوییم که با توجه به قیمت یخچال فریزر ال جی و قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی و داشتن نمایندگی و خدمات پس از فروش بسیار گسترده بهترین گزینه برای ما محسوب می شود، چراکه تکنولوژی و خط تولید شرکت ال جی «LG» توسط شرکت فریجیدر آمریکا راه اندازی شده است، از همین رو برند ال جی بعد از برندهای آمریکایی به عنوان بهترین برند یخچال فریزر و صنعت سرمایش در دنیا شناخته می شود و توانسته قسمت بزرگی از بازار جهان را به تصرف خود در بیاورد.

    شما می توانید برای اطلاع از لیست قیمت یخچال فریزر ال جی و قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی در نمایندگی با گارانتی گلدیران بر روی لینک های بالا کلیک کنید.

    همان طور که گفتیم با توجه به کیفیت و تکنولوژی های بکار رفته در محصولات این شرکت می توانیم بگوییم قیمت یخچال فریزر ال جی و قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی بسیار منطقی و اقتصادی محسوب می شود به همین خاطر در اینجا قصد داریم نگاهی داشته باشیم به امکانات و تکنولوژی های بکار رفته در این دسته از محصولات شرکت LG تا شما بتوانید بر اساس اطلاعات خود بهترین مدل را بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب نمایید.

    نگاهی بر امکانات و تکنولوژی های بکار رفته در انواع یخچال فریزر ال جی

     

    سیستم های تصفیه و جریان دهنده هوا در انواع یخچال فریزر ال جی

    در انواع یخچال فریزر ال جی از امکانات و فناوری های مختلفی استفاده شده است که به چرخش و تصفیه هوا برای عملکرد هر چه بهتر یخچال فریزر در خنک نگه و بالا بردن طول عمر مواد غذایی کمک می کند که می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم که با توجه به این موارد و مقایسه آن با دیگر برندها می توان متوجه هرچه مناسب تر بودن قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی و قیمت یخچال فریزر ال جی پی برد.

    Hygiene FRESHاین فیلتر در انواع یخچال فریزر ال جی با استفاده از یک سیستم فیلتراسیون پیشرفته پنج مرحله ‌ای و لامپ فرابنفش و یک فن اختصاصی برای تسویه هوای یخچال باعث از بین رفتن باکتری، ویروس‌ و قارچ‌های مضر تا 99.999 در صد می‌ شود و برای رفع بوی نامطبوع، بوهای اسیدی و قلیایی تولید شده توسط سبزیجات و ماهی درون یخچال را کم می ‌کند و هیچ گاه یخچال شما بو نگرفته و عمر مواد غذایی شما افزایش پیدا می کند، این فیلتر حداقل 10 سال نیازی به تعویض ندارد.

    Multi Air Flow (سیستم چندگانه گردش هوا): استفاده از این فناوری در انواع یخچال فریزر ال جی موجب می شود جریان هوای سرد به صورت یکسان در میان طبقات پخش شود تا میزان سرما بین تمام طبقات یکسان باشد.

    تکنولوژی Moist Balance Crisper وظیفه نگهداری میزان رطوبت در یخچال را بر عهد دارد این تکنولوژی باعث می شود تا با کنترل میزان رطوبت داخل یخچال تازگی و طراوت به مدت طولانی در مواد غذای حفظ شود.

    LG Inverter Linear Compressorشرکت ال جی یکی از نخستین شرکت هایی است که از کمپرسورهای خطی در انواع یخچال فریزر خود از استفاده کرد، شرکت ال جی در کمپرسور اینورتر خطی با تغییر سرعت دوران خود می تواند میزان دما و رطوبت را ثابت نگه دارد، در کمپرسورهای معمولی چهار نقطه تماس در کمپرسور وجود دارد ولی در کمپرسور اینورتر خطی نقاط تماس به یک نقطه کاهش یافته‌ است و این موضوع باعث کم شدن نقاط اصطکاک و در نهایت باعث کاهش 32% مصرف انرژی و صدا می شود و افزایش دوام و حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی در یخچال فریزر را برای شما تضمین می کند. طول عمر این کمپرسور بیش از 20 سال است و شرکت ال‌ جی کمپرسور اینورتر خطی خود را با 10 سال گارانتی ارائه می‌ دهد که با توجه به چنین تکنولوژی هایی می توانیم با قاطعیت بگوییم قیمت یخچال فریزر ال جی و قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی بسیار مقرون به صرفه است.

    عیب یابی هوشمند Smart ThinQیکی دیگر از فناوری های به کار رفته در انواع یخچال فریزر ال جی استفاده از فناوری Smart ThinQ می باشد که به شما این امکان را می دهد تا حتی در مواقعی که در منزل نیستید بتوانید یخچال خود را از طریق یک تلفن هوشمند کنترل و عیب یابی کنید و دمای یخچال را تنظیم کنید، فیلتر بهداشتی +HygieneFRESH را کنترل کرده و یخچال خود را به کمک تلفن هوشمند خود عیب‌ یابی کنید، یخچال می تواند با استفاده از این نرم افزار کوچکترین مشکل را به شما اطلاع دهد تا در سریع ترین زمان بتوانید آن را رفع نمایید و از به وجود آمدن مشکلات بزرگ جلوگیری کنید این تکنولوژی نیز یکی دیگر از مواردی است که قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی و قیمت یخچال فریزر ال جی را مناسب و اقتصادی می کند.

    InstaView Door-in-Doorشرکت ال جی با استفاده از تکنولوژی InstaView و استفاده از آن بر روی برخی از مدل های یخچال ساید بای ساید Door-in-Door دیگر شما نیازی به باز کردن درب یخچال برای مشاهده داخل آن ندارید، چراکه با داشتن این تکنولوژی بر روی یخچال خود می توانید تنها با دو بار زدن روی شیشه درب یخچال به صورت شفاف در آموده و شما می توانید محتوای آن را بدون باز کردن یخچال و اتلاف سرما مشاهده کنید، البته باید توجه داشته باشد که وجود این تکنولوژی باعث افزایش قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی می شود که شاید شما تمایل به داشتن چنین ویژگی نداشته باشید.

    Fresh 0 Zoneاستفاده از این فناوری در کشو باعث می شود تا دمای این کشو تقریباً روی 0 درجه سانتی گراد قرار گیرد تا شما بتوانید از این کشو برای نگهداری مواد پروتئینی مانند گوشت، مرغ و ماهی استفاده کنید در این کشو مواد پروتئینی در حال نیمه منجمد نگهداری می شود تا علاوه بر تازگی و طراوت ویتامین موجود در آنها حفظ شود، چراکه با منجمد شدن مواد پروتئینی بسیاری از ویتامین های موجود از بین می رود اما این کشو می تواند مواد پروتئینی شما را حداقل تا دو هفته مانند روز اول تازه نگه دارد به همین جهت افرادی که ترجیح می دهند مواد پروتئینی را به صورت تازه استفاده کنند هزینه بیشتری بابت قیمت یخچال فریزر ال جی پرداخت کنند.

    سیستم یخ ساز و آبریزیکی از قسمت های بسیار مهم یخچال فریزر از دید بسیاری از خریداران ساید بای ساید ال جی، وجود دستگاه یخ ساز و آبریز است که شما می توانید با استفاده از این سیستم براحتی از آب تصفیه شده توسط فیلترهای یخچال و همچنین یخ تولید شده در هر ساعت شبانه روز استفاده کنید از همین رو بسیاری از افراد حتی با توجه به بالاتر بودن قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی آن را به خرید یخچال فریزر ترجیح می دهند.

    سیستم های انجماد و سرمایش سریعداشتن قابلیت انجماد سریع در فریزر (Super Freezeو یا سرمایش سریع در یخچال (Super Coolکمک بزرگی به حفظ کیفیت مواد غذایی می کند، انجماد سریع یا همان Super Freeze به شما امکان می دهد تا بعد از قرار دادن مواد غذایی در فریزر در کوتاه ترین زمان آنها را به نقطه انجماد برسانید، انجماد سریع باعث حفظ طعم، رنگ و عطر مواد غذایی برای بلند مدت می شود، از طرفی دیگر سرمایش سریع Super Cool در یخچال باعث می شود مواد غذایی به سرعت سرما و رطوبت لازم را به خود بگیرد تا طراوت و تازگی آن برای مدت طولانی تری حفظ شود، حال اگر تکنولوژی های بکار رفته در محصولات شرکت ال جی را با دیگر برندها مقایسه کنید متوجه می شوید که قیمت یخچال فریزر ال جی و قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی بسیار مناسب و منطقی است.

    فناوری بدون برفکاگر نگران برفک یخچال (Freezer frostهستید با خرید انواع یخچال فریزر ال جی دیگر جای نگرانی برای شما نیست، تازه تر ماندن مواد غذایی و نگهداری بدون برفک مزایای اصلی یخچال فریزرهای نوفراست بدون برفک ال جی هستند که می توان گفت تمام یخچال فریزرهای شرکت ال جی از این مزیت بهرمند هستند و تاثیر زیادی بر قیمت یخچال فریزر ال جی و یا قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی ندارد.

     

    عوامل موثر بر افزایش طول عمر انواع یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید

                         ·توجه داشته باشید که بهتر است یخچال فریزر و یا ساید بای ساید خود را در معرض مستقیم نور خورشید و یا کنار وسایل گرم کننده مانند اجاق گاز قرار ندهید چراکه این موضوع باعث افزایش مصرف انرژی و کاهش طول عمر دستگاه شما خواهد شد.

                         ·به این موضوع دقت داشته باشید زمانی که قصد جابجایی یخچال و فریزر خود را دارید حتما حداقل ساعت قبل و بعد از انتقال آن را به برق نزنید.

                         ·اگر یخچال شما دارای سیستم نوفراست نیست حتما آن را به موقع نظافت کنید و اجازه ندهید یخچال زیاد برفک بزند چراکه این امر باعث افزایش مصرف انرژی می شود و یخچال شما به خوبی خنک نمی شود و کار کردن بیش از حد کمپرسور یخچال باعث کاهش طول عمر آن می شود، توجه داشته باشید بهتر است زمان خرید با هزینه بیشتر بابت قیمت یخچال فریزر ال جی و یا قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی در بلند مدت برای خود پس انداز کنید.

                         ·دقت داشته باشید که زمان قرار دادن یخچال و فریزر در آشپزخانه حداقل باید 10 سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد.

                         ·توجه داشته باشید که حجم نگهداری مواد غذایی داخل یخچال باید متناسب با اندازه یخچال باشد چراکه افزایش بار بیشتر از حجم یخچال و یا فریزر منجر به فشار زیاد به موتور می شود که این موضوع می تواند طول عمر یخچال شما را تا حد چشمگیری کاهش دهد.

    در آخر باید بگوییم اگر قصد خرید یخچال فریز ال جی و یا ساید بای ساید ال جی را برای منزل خود دارید حتما آن را با گارانتی اصلی گلدیران تهیه نمایید شما می توانید محصولات این شرکت را با ضمانت نامه اصلی و ضمانت خرید بهترین قیمت یخچال فریزر ال جی و یا قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی از فروشگاه اینترنتی 20 بخر، دیجی کالا و یا نمایندگی های فیزیکی این شرکت تهیه نمایید.

     

     

    حسین
    جمعه 7 خرداد 1400 - 22:13
    بازدید : 574
    برچسب‌ها :

     

    به طور کلي درمان ميگرن به دو نوع روش دارويي درمان ميگرن و روش غير دارويي درمان ميگرن تقسيم مي شود . بسياري از داروها در درمان ميگرن به کار مي روند . درمان دارويي ميگرن به دو دسته تقسيم مي شود .

     

    1 ) درمان دارويي مرحله حاد حمله ميگرن که در آن شخص داروهاي مسکن را موقع شروع حمله ميگرن استفاده مي کند تا سردرد قطع شود و حمله فرو کش کند

     

    2 ) درمان دارويي پيشگيري کننده ميگرن شامل داروهايي است که به صورت مرتب و معمولا روزانه مصرف مي شوند تا از تعداد و شدت حمله هاي ميگرن پيشگيري و آن ها را کم کند.

     

    انتخاب درمان ميگرن توسط متخصص سردرد بستگي به شدت و فرکانس حملات سردرد ميگرني در فرد دارد .

     

    اگر تهوع و استفراغ هم همراه سردرد وجود داشته باشد بايد به صورت جداگانه درمان شود تا نتيجه مطلوب بدست آيد .

     

    درمان مرحله حاد حمله ميگرن

    مسکن ها وقتي بهترين اثر را در قطع سردرد ميگرني دارند که به محض شروع سردرد و اول حمله ميگرن استفاده شوند در غير اين صورت داروهاي خوراکي به علت کاهش جذب دستگاه گوارش در طي حمله حاد ميگرن جذب نشده و جواب نمي دهند و شخص ناچار به استفاده از انواع ديگر داروها مثل نوع تزريقي دارو مي شود.

     

    انواع مسکن ها

    انواع مسکن هاي در دسترس و بدون نسخه يا با تجويز پزشک شامل : آسپيرين . بروفن . ادويل . ناپروکسن . ديکلوفناک و... است .

     

    اين مسکن ها اگر مدت زمان طولاني مصرف شوند مي توانند سردرد هاي ريباند وابسته به مسکن(medication   oversuseheadache ) را ايجاد کنند و همچنين عوارض گوارش مثل خونريزي معده يا روده و يا زخم معده ايجاد کنند .مسکن ترکيبي مثل ترکيب کافئين آسپيرين و استامينفون که اکسدرين (exedrine )نام دارد مي تواند در انواع خفيف تا متوسط ميگرن تاثير گذار باشد .

     

    تريپتانها

    اين دارو ها توسط متخصص مغز و اعصاب براي درمان مرحله حاد حمله ميگرن تجويز مي شوند مثل سوما تريپتان و ريزاتريپتان (maxalt). اين دسته دارويي راه هاي درد در مغز را بلاک مي کند و باعث قطع سردرد ميگرن مي شوند . تريپتانها به اشکال مختلف قرص . اسپري و تزريقي وجود دارند . مصرف زياد اين دسته به علت نوسانات فشار خون و تغييرات قلبي و عروقي که ايجاد مي کنند در افراد داراي مشکلات قلبي . سابقه سکته مغزي و سنين بالاي 50 سال توصيه نمي شود .

     

    ارگوتامين

    دي هيدروارگوتامين به صورت اسپري بينييا تزريقي موجود است . اثرات آن تقريبا مشابه با تريپتانها است بيشترين اثر را زماني دارد که بلافاصله پس از شروع علائم ميگرن خورده شود . مهم ترين عارضه جانبي آن تشديد تهوع و استفراغ ناشي از ميگرن است .

     

    لازم به ذکر است که ارگوتامين را نبايد هر روزه يا به عنوان پيشگيري از حملات ميگرن استفاده کرد چرا که ممکن است منجر به ارگوتيسم شده و علائم مسموميت دارويي ايجاد کند و همچنين سردرد هاي واکنشي به وجود آورد .

     

    افراد با سابقه بيماري هاي قلبي عروقي . تنگي عروقي کرونر قلب . فشار خون بالا يا بيماران مبتلا به بيماري هاي کليوييا کبدي بايد از مصرف آن پرهيز کنند .

     

    Lasmiditan

    داروي خوراکي جديد که براي درمان مرحله حاد حمله ميگرن با و بدون اورا تاييد گرفته است ولي متاسفانه در ايران وجود ندارد . اين دارو به طور موثري درد و تهوع و حساسيت به نور و صدا را در حمله حاد ميگرن از بين مي برد .

     

    اين دارو نبايد با الکل و ساير داروهاي خواب آور استفاده شود

     

    ترکيبات اپيوئيدي (مخدرها)

    در بيماراني که به دو دليل قادر به مصرف بقيه انواع داروهاي کاهنده درد مرحله حاد ميگرن نيستند . ترکيبات مخدر مثل کدئين و انواع ترکيبي آن با مسکن ها مثل استامينوفن کدئين مي تواند کمک کننده باشد . به علت ايجاد وابستگي که اين ترکيبات در فرد ايجاد مي کند حتي الامکان بايد در مواردي که بقيه انواع داروهاي مرحله حاد ميگرن موثر نيستند و يا فرد قادر به استفاده از آنها نيست استفاده شوند و حتما بايد توسط پزشک متخصص سردرد تجويز شوند .

     

    داروهاي ضد تهوع

    اگر ميگرن همراه با تهوع و استفراغ باشد مصرف داروهايضد تهوع مثل کلرپرومازين متوکلوپرايد مي تواند موثر باشد . اين دسته دارويي بهتر است همراه با مسکن ها براي کنترل بهتر علائم حاد ميگرن استفاده شوند

     

    دارو هاي پيشگيري کننده حمله ميگرن

    پزشک متخصص مغز واعصاب ممکن است براي پيشگيري از ايجاد حمله ميگرني داروهايي را تجويز کند، سوالي که مطرح مي شود اين است که ميگرن چه موقع نياز به درمانهاي نگهدارنده و پيشگيري کننده دارد که به صورت روزانه توسط فرد استفاده شوند؟

     

    پاسخ اين است که هرگاه حمله ميگرن بيشتر از هفته اييک بار ايجاد شود و يا کمتر از اين مقدار باشد اما حمله آنقدر شديد باشد که فرد را از فعاليتهاي روزانه بازدارد و به درمانهاي مسکن معمول پاسخ ندهد بايد توسط پزشک متخصص سردرد داروهاي پيشگيري کننده ميگرن تجويز شود.

     

    بعضي از دارو هاي پيشگيري کننده ميگرن شامل موارد زير است :

     

    داروهاي مهار کننده گيرنده بتا (بتا بلاکر) مثل پراپرونولول يا متوپرولول

     

    داروهاي ضد افسردگي 3 حلقه مثل آمي تريپتيلين، نورتريپتلين و داکسپين که عوارض جانبي خواب آلودگي و افزايش وزن و خشکي دهان و يبوست مي دهد.

     

    داروهاي ضد تشنج مثل والپروات سديم ، توپيرامات (TopoMax) که مي تواند به کاهش حملات ميگرن کمک کند ولي عوارض جانبي زياد مثل سرگيجه، لرزش دست، ريزش مو، گزگز دست و پا، اختلالات حافظه و عوارض کبدي دارد.

     

    داروهاي مهارکننده کانال کلسيم مثل فلوناريزين

     

    داروهاي مهارکننده آنتي باديCGRP

     

    Aimovigيک داروي جديد از اين گروه است. CGRPيک مونوکلونال آنتي بادي است که در هنگام حمله ميگرن توسط پايانه هاي عصبي اطراف عروق مغز آزاد مي شود و حمله ميگرن را آغاز مي کند، اين دارو مانع آزاد شدن CGRP ودر نتيجه مانع شروع حمله ميگرن مي شود، متاسفانه اين دارو بعلت هزينه بالايي که دارد هنوز در ايران موجود نيست.

    تزريق بوتاکس

    در صورتيکه فرد به داروهاي معمول پيشگيري کننده ميگرن پاسخ ندهد تزريق بوتاکس تخصصي ميگرن توسط متخصص مغز و اعصاب توصيه مي شود.

     

    اين دارو در 31 نقطه سر و گردن توسط متخصص مغز و اعصاب تزريق مي شود و در واقع از آزاد شدن نوروترسميترهاي درد از پايانه هاي عصب اطراف عروق مغز جلوگيري مي کند. تزريق بوتاکس تخصصي ميگرن برايدرمان ميگرن مزمن مقاوم به درمان بزرگسالان توسط FDA تاييديه دارد.(ميگرن مزمن طبق تعريف ميگرني است که فرد بيشتر از 15 روز در ماه سردرد ميگرني داشته باشد که حدود 3 ماه طول کشيده باشد).

     

    درمانهاي غير دارويي ميگرن

    وقتي که علائم حمله ميگرن شروع شد سعي کنيد به محل آرام و تاريکي برويد و چشمهايتان را ببنديد. بهتر است بخوابيد.

     

    پک يخ را در که در حوله اي پيچيده ايد روي پيشاني و پشت گردن بگذاريد. بعضي بيماران به کيسه آب گرم پاسخ بهتري مي دهند. هر دو را امتحان کنيد وببنيد کداميک نتيجه بهتري مي دهد.

     

    تکنيک هاي ريلکسيشن را امتحان کنيد.

     

    بيوفيدبک و CBT (روشهاي شناختي رفتاري) و مايندفولنس (Mindfulness) مي توانند استرس و تنش را کاهش داده و در نتيجه موجب کاهش تعداد حمله هاي ميگرن شوند.

     

    خواب و غذاي منظم داشته باشد.

     

    خيلي زياد يا خيلي کم نخوابيد سعي کنيد الگوي خواب منظم داشته باشيد. ساعت مشخص به رختخواب برويد و ساعت مشخص از خواب بيدار شويد.

     

    سعي کنيد وعده هاي غذايي را مرتب و سر وقت بخوريد و از افت قند خون جلوگيري کنيد.

     

    آب زياد بنوشيد.

     

    روزانه 6 الي 8 ليوان آب در مبتلايان به ميگرن براي کاهش سردرد هاي ميگرن توصيه مي شود.

     

    دفترچه يادداشت روزانه ميگرن تنظيم کنيد

     

    ساعت ها ، تعداد و شدت حمله هاي سردرد و ميگرن و تريگرها و عوامل محرک آن را يادداشت کنيد و به پزشک متخصص سردرد خود نشان بدهيد.اين کار پزشک شما را در درمان مناسب تر ميگرن کمک مي کند.

     

    به طور مرتب ورزش کنيد

     

    ورزش ايروبيک (هوازي ) تنش شما را کم مي کند. اگر پزشک متخصص مغز و اعصاب شما موافق است ورزش هاي هوازي را که از آن لذت مي بريد مثل پياده روي و شنا و دوچرخه سواري را در برنامه روزانه خود بگنجانيد.ابتدا خود را به آهستگي گرم کنيد و سپس ورزش را شروع کنيد.

     

    ورزش شديد و ناگهاني بدون آمادگي خود مي تواند سردرد ايجاد کند.

     

    ورزش منظم همچنان مي تواند به کاهش وزن شما کمک کند.چاقييکي از عواملي مستعد کننده حمله هاي ميگرن است.

     

    بعضي ويتامين ها و مواد معدني را در برنامه غذايي خود بگنجانيد.

     

    مصرف گياه Batterbur (بابا آدم کوهي ) و Feverfew به خصوص ترکيب آن ها مي تواند در پيشگيري از حمله هاي ميگرني نقش داشته باشد.

     

    ويتامين B2 (ريبوفلاوين) با دوز کافي 200-400 مي تواند از تعداد حمله هاي ميگرن بکاهد.

     

    منيزيم با دوز کافي (500-600) و کوآنزيم کيو 10 (coQ10) مي تواند در پيشگيري از ميگرن کمک کننده باشد.

     

    با مراجعه به کلينيک سردرد تهران با بهره گيري از بهترين متخصص هاي مغز و اعصاب، مي توانيد از نوع ميگرن خود مطلع شده و بهترين روش درمان را آغاز کنيد.

     

     

     

    حسین
    شنبه 8 خرداد 1400 - 7:02
    بازدید : 485
    برچسب‌ها :

    اگر قصد خرید یک ست صبحانه باکیفیت و قیمت مناسب را برای آشپزخانه خود دارید ما به شما چای ساز تفال، قهوه ساز تفال و توستر تفال فرانسه را برای ست آشپزخانه شما پیشنهاد می کنیم.

    همان طور که می دانید برند Tefal یک برند شناخته شده فرانسوی می باشد که توانسته با تولید انواع لوازم خانگی خود با طراحی خلاقانه و کیفیتی بالا در کنار قیمت های مناسب و تنوع محصولات نظر خریداران بسیار زیادی را در سرتاسر دنیا به خود جلب کند تا جایی که مطمئناً هرکسی اسم این برند را حداقل یک بار شنیده است، اما شاید برای شما جالب باشد قبل از اینکه بخواهیم در مورد انواع چای ساز تفال، توستر تفال و قهوه ساز تفال صحبت کنیم نگاهی کوتاه بر تاریخچه و چگونگی تأسیس این برند داشته باشیم.

    داستان از اینجا شروع شد که آقای مارک گروگوایر در سال 1950 زمانی که در حال تماشای آشپزی همسر خود بود متوجه شد تخم مرغ به کف ماهیتابه چسبیده و همین موضوع باعث شد او به فکر ساخت ظروفی بیفتد که دیگر غذا به کف قابلمه و یا ماهیتابه نچسبد و انقلابی در صنعت آشپزی و پخت غذا ایجاد کند، او با تلاش و آزمایشاتی زیاد توانست ماده ای نچسب به نام PTFE را خلق کند و اولین تابه نچسب خود را در سال 1954 به ثبت برساند و در سال 1956 اولین کارخانه خود را با برند تجاری Tefal در حومه پاریس افتتاح کرد اما شاید برای شما جالب باشد بدانید چرا آقای مارک گروگوایر نام Tefal را بر روی کمپانی خود قرار داد او نام تفال را از ترکیب دو نام تفلون Teflon و آلومینیوم Aluminium گرفت و در حال حاضر شرکت تفال بیش از 2000 کارمند دارد و به یک برند چند ملیتی تبدیل شده است.

    حال ما در ادامه قصد داریم به شما برای خرید چای ساز تفال، قهوه ساز تفال و توستر تفال فرانسه و یا هر برند دیگری کمک کنیم تا بتوانید بهترین ست صبحانه را بر اساس نیاز و بودجه خود تهیه کنید، درست است که ما در این مقاله بر روی برند تفال تمرکز داریم اما معیارها و مشخصات فنی برای انتخاب یک چای ساز، توستر و یا یک قهوه ساز خوب مشترک است پس به شما پیشنهاد می کنیم حتما تا پایان این مقاله با ما باشید.

    نگاهی بر انواع چای ساز تفال

    باید بگوییم اگر قصد خرید چای ساز تفال و یا هر برند دیگری را دارید انواع چای ساز به دودسته روهمی و کنار همی تقسیم می شوند که هر کدام مزایای خود را دارند و البته سلیقه شما نیز در آن بسیار مهم است.

    چای ساز روهمی یا دم آور: در چای ساز روهمی تفال قوری بر روی کتری قرار گرفته و چای با بخار آب دم می کشد، از همین رو چای دارای عطر و طمع بسیار بهتری است، این روش دم کردن چای دقیقا همانند دم کردن چای با استفاده از سماور یا کتری است که قوری چای بر روی آن قرار می گیرد به همین دلیل چای ساز روهمی تفال در دسته پرطرفدارترین و بهترین مدل های قرار می گیرد.

    چای ساز کنار همی یا استندیدر چای ساز تفال مدل های کنارهمی، قوری و کتری برقی بر روی یک استند کنار هم قرار می گیرد که برخی از افراد بر اساس سلیقه خود این مدل را انتخاب می نمایند اما مواردی که قبل از خرید باید به آن توجه کنید این است که چای در این مدل دیگر با بخار آب دم نمی کشد چراکه در این مدل قوری بر روی صفحه ای قرار می گیرد که توسط المنت گرم می شود که بدون اغراق می توانیم بگوییم که نمی توانید کیفیتی کاملاً یکسان با دم کشیدن چای با بخار آب داشته باشید، در مدل های تایمری پس از دم کشیدن چای، المنت زیر قوری برای نجوشیدن و سیاه نشدن چای خاموش می شود اما این باعث سرد شدن چای در قوری می شود، بعد از انتخاب چای ساز خود ما به شما پیشنهاد می کنیم مدل مد نظر خود را با کدام قهوه ساز تفال و توستر تفال ست کنید.

    موارد مهم در انتخاب بهترین چای ساز

    جنس کتری: می تواند پلاستیک و یا استیل باشد، اما توجه داشته باشید که پلاستیک استفاده شده در آن برای این کار کاملا استاندارد بوده و به هیچ عنوان آب جوش آمده در آن باعث تهدید سلامتی شما نمی شود، اما مدل های استیل علاوه بر زیبایی بیشتر کیفیت آب جوش در آن بیشتر بوده و شما شاهد خامه بر روی آب و چایی نخواهید بود.

    جنس قوری: قوری چای ساز تفال می تواند از جنس استیل و یا پیرکس می باشد، قوری استیل دوام بیشتری دارد اما به طور قطع کیفیت چای در قوری های پیرکس بسیار بیشتر است.

    خاموشی خودکار (AutoOff): انواع چای ساز تفال با داشتن سیستم خاموشی خودکار دیگر لازم نیست نگران این اتمام آب چای ساز باشید چراکه به صورت خودکار خاموش خواهد شد.

    از دیگر مواردی که در زمان خرید چای ساز می توانید به آن دقت کنید عملکرد گرم نگه ‌دارنده خودکار، نشانگر میزان آب بر روی کتری، پایه 360 درجه، فیلتر رسوب گیر و صافی استیل قوری است.

    بررسی انواع توستر تفال

    تا به اینجا سعی داشتیم نگاهی داشته باشیم بر مشخصات انواع چای ساز تفال و حال نگاهی خواهیم داشت بر انواع توستر تفال و قهوه ساز تفال تا بتوانید بهترین ست صبحانه آشپزخانه خود را تهیه نمایید،

    امروزه توستر یکی از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه محسوب می شود چراکه مشغله های کاری امروزه به شما اجازه نمی دهد تا بسیاری از افراد نان خود را به صورت روزانه تهیه کنند از همین رو بسیاری از افراد نان را فریز می کنند، از همین رو شما با داشتن توستر تفال می توانید با استفاده از برنامه یخ زدایی Defrost نان خود را گرم و یا تست کنید به طوری گویی نان تازه برای صبحانه خود دارید، شرکت تفال دارای مدل های بسیار زیادی می باشد که شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود یکی از انواع توستر تفال را برای آشپزخانه خود تهیه کنید اما قبل از خرید باید یکسری از موارد را مد نظر قرار دهید.

    ابعاد توستر تفال و تعداد جایگاه نان: انواع توستر تفال را می توانیم به دو دسته کلی تقسیم کنیم توسترهای کوتاه و توسترهای کشیده که در مدل های کوتاه تر طول آن حدود 30 سانتی متر می باشد و در مدل های بلندتر طول آن حدود 43 سانتی متر می باشد که بر اساس نیاز شما قابل انتخاب است، توجه داشته باشید که تعداد جایگاه های نان در مدل های کشیده یک جایگاه کشیده می باشد که دو نان تست کنار هم قرار می گیرد و در مدل های کوتاه تر دو جایگاه نان تست پشت به پشت طراحی شده است اما در کشور ما که بیشتر از نان های سنتی استفاده می کنیم نان در توسترهای کشیده بهتر قرار می گیرد اما باز این موضوع بستگی به سلیقه و فضای شما دارد و اینکه دوست دارید توستر خود را با کدام چای ساز تفال و یا قهوه ساز تفال ست کنید.

    از ویژگی های توستر تفال می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    کشوی جمع آوری خرده نان: یکی از مشکلات در توستر ماندن خرده نان ها بوده که با روشن شدن مجدد خرده نان ها سوخته و بوی بدی را به جا می گذارد به همین جهت در توستر های تفال یک سینی قرار داده شده که خرده نان ها در زمان تست بر روی این سینی جمع ریخته و شما به آسانی می توانید آن را تمیز کنید و سپس در سر جای خود قرار دهید.

    نحوه بالا آمدن نان: در انواع توستر تفال برداشتن نان بسیار آسان است و دیگر لازم نیست مانند برخی از برندهای دیگر از وسیله ای برای برداشتن نان خود استفاده کنید؛ چراکه پس از اتمام کار توستر نان به صورت آسانسوری بالا خواهد آمد و شما می توانید به آسانی آن را بردارید.

    از دیگر ویژگی های توستر تفال می توانیم به بدنه عایق حرارت، جایگاه گرم کردن نان گرد و شیرینی، تنظیم درجه حرارت، تنظیم میزان برشتگی، قابلیت گرمادهی یکنواخت، خاموش شدن خودکار در صورت چسبیدن نان و سنسور الکترونیکی برای ثابت نگه داشتن دما       اشاره کنیم.

    بررسی انواع قهوه ساز تفال

    ما در اینجا سعی داریم به طور خلاصه نگاهی داشته باشیم بر مشخصات و ویژگی های انواع قهوه ساز تفال تا شما بتوانید باخیالی آسوده مدل مد نظر خود را انتخاب کرده و آن را با چای ساز تفال و توستر تفال خود ست کنید، از آنجایی نوشیدن قهوه از پرمصرف ترین نوشیدنی ها دنیا محسوب می شود و امروزه بسیاری از مردم ترجیح می دهند صبح خود را با یک قهوه خوب شروع کنند از همین رو داشتن یک قهوه ساز خوب از اهمیت زیادی برخوردار است تا به راحتی بتوانند به راحتی قهوه خوش طعم و عطری را برای خود حاضر کنند از همین رو انواع قهوه ساز تفال با توجه به کیفیت و قیمت مناسبی که دارند انتخابی منطقی برای شما محسوب می شود.

    انواع چای ساز تفال، توستر تفال و قهوه ساز تفال دارای طراحی و رنگ بندی های متعددی است که علاوه بر پوشش سلیقه های متفاوت شما می توانید ست صبحانه خود را با آشپزخانه یا هر فضای دیگری ست کنید، لازم به ذکر است که در برخی موارد طراحی علاوه بر تأمین زیبایی راحتی استفاده از وسیله را نیز افزایش می دهد، در ادامه نیز به مشخصات فنی قهوه ساز تفال خواهیم پرداخت.

    سیستم قطع خودکار: سیستم قطع اتوماتیک در انواع قهوه ساز باعث می شود به محض خالی شدن مخزن آب دستگاه به صورت خودکار خاموش می گردد تا از لطمه به دستگاه جلوگیری شود.

    صفحه گرم نگهدارنده: قهوه ساز تفال دارای یک صفحه گرم نگهدارنده در زیر قوری می باشد تا پس از آماده شدن قهوه بتواند آن را تا زمان سرو گرم نگه دارد و دیگر لازم نیست مجدد با گرم کردن قهوه خود کیفیت آن را تحت شعاع قرار دهید.

    مخزن و فیلتر قهوه: این قسمت در دستگاه قهوه ساز تفال از جنس پلاستیک یا فلز می باشد که تفاوت چندانی هم با هم ندارد و تنها کیفیت آن است که دارای اهمیت می باشد نکته دیگر استفاده از فیلتر دائمی و یا فیلتر یکبار مصرف است که هر کدام معایب و مزایای خود را دارند، فیلترهای دائمی اقتصادی تر بوده و دیگر نیاز به خرید فیلتر یک بار مصرف ندارید اما باعث کاهش کیفیت در عطر و طعم قهوه خواهد می شود به همین دلیل اگر شما از دسته افرادی هستید که طعم و کیفیت قهوه برای شما خیلی مهم است پیشنهاد می کنیم از قهوه سازهایی با فیلترهای یک بار مصرف استفاده کنید.

    قوری قهوه ساز: جنس قوری در انواع قهوه ساز تفال می تواند پیرکس و یا استیل باشد اما قوری ها پیرکس کیفیتی بهتری برای نگهداری قهوه دارند و فراموش نکنید که درب قوری علاوه بر نگهداری دمای مناسب به نگهداری عطر قهوه نیز کمک بسیار زیادی می کند.

    حال اگر قصد خرید و یا مقایسه چای ساز تفال، توستر تفال و انواع قهوه ساز تفال را با دیگر برندها دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه تخصصی لوازم خانگی 20 بخر و یا سایت دیجی کالا آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و محصول خود را با گارانتی اصلی شرکت تفال و ضمانت خرید بهترین قیمت محصول خود را تهیه نمایید.

    منبعتبیان

     

     

     

     

     

    حسین
    سه شنبه 4 خرداد 1400 - 22:48
    بازدید : 486
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 61
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه